pbb-man

6 поширених помилок підбору ключових слів, які збільшують втрати в рекламі

Маркетинг в пошукових системах в останні кілька років активно і ефективно розвивався. Причина такої ефективності полягає в тому, що пошукова система намагається надавати максимальну інформацію про всі продукти або послуги, які серйозно і активно шукають користувачі. Це допомгає як користувачам у виборі продукту, так і компанії, яка керує рекламою. Її продукція поставлена перед мотивованими покупцями, що збільшує продаж. Якщо компанія має дуже хорошу стратегію і методи для додавання ключових слів, то вона, безумовно, отримає конверсію.
Деякі поширені помилки компаній у виборі ключових слів для своїх кампаній:

Орієнтування на унікальні ключові слова

Інколи компанії намагаються використати кілька ключових слів, які не є справді ефективними, і переходів по них практично немає. Головною причиною їх використання є стати унікальною топ-компанією. Тому що терміни, що використовуються в ключових словах, будуть словами, які в основному використовуються компанією, і невідомі для інших. Використовувати незрозумілі ключові слова є хибною стратегією. Хоча більшість інтернет-маркетингових компаній чесні і хочуть тільки найкраще для клієнтів, є деякі «спеціалісти по SEO», які навмисно вибирають такі ключові слова, щоб гарантувати рейтинги сайту у пошуку по цих фразах. Такі запити зазвичай не дуже конкурентні. Завжди краще вибрати прості і зрозумілі ключові слова, які може шукати кожна звичайна людина.

Орієнтування на високочастотні ключові слова

Коли ми підбираємо ключові слова для рекламної компанії, багато часу ми витрачаємо на перевірку трафіку по потенційних запитах, а багато інших параметрів, які можуть бути дуже важливим аспектом при виборі ключової фрази, пропускаються. Параметри, такі як релевантність і конкурентність фраз, не враховуються.
Ми завжди повинні пам’ятати, що багато популярних фраз завжди є конкурентними, і ставка по них (ціна кліка) завжди буде висока. Якщо у вас малий бізнес, то вам слід скористатися альтернативним підходом і спробувати зосередитися на деяких менш популярних, але релевантних ключових словах, щоб досягти кращої конверсії.

Ключові слова з одним словом

Ключові слова з одним словом є дуже дорогими та надто конкурентними, оскільки вони матимуть широкий діапазон, і можливо, це даремне витрачання грошей. Є лише кілька умов, коли ключові слова з одним словом використовуються належним чином, і це може стосуватися лише великих та відомих брендів.

Помилки ключових слів

Інколи ви вибираєте фрази, які ненавмисно конфліктують в не пов’язаних між собою галузях. Наприклад, додавши запит метал, можна розраховувати на видачу в пошуку і в замовників металопродукції, і в любителів відповідного напряму в музиці.

Не періодично переглядаються ключові слова

Мова завжди гнучка, вона постійно змінюється. Люди можуть користуватися один день однією конкретною назвою, а наступного дня вони можуть використовувати деякі інші назви. Отже, завжди необхідно переглядати ключові слова та використовувати всі можливості.
Іншою важливою причиною для перегляду ключових слів є те, що ви можете знайти невідповідні ключові слова, які не працюють належним чином і коштують вам грошей. Перегляд ваших ключових слів, коли ви озброєні даними про ефективність, можуть допомогти вам уточнити свій вибір.

Немає часу та ресурсів для належного дослідження ключових слів

Весь цифровий маркетинг працює в основному за ключовими словами. Якість рекламної компанії залежать від правильного підбору ключових слів. Це потребує часу і ресурсів для правильного їх дослідження. Більше про налаштування платної реклами читайте тут.
Періодично переглядайте всі ключові слова та проаналізуйте їх належним чином, щоб зрозуміти, де лежить проблема, і де потрібно покращити ключові слова, щоб покращити вашу компанію, зберегти бренд і представити належним чином продукти. Це допоможе вам використовувати рекламу дуже продуктивно.

Contact

Готові замовляти?

Якщо все, написане на сайті, викликало у вас довіру, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

  • PBB design. м. Львів
    вул. Стрийська 202
  • Телефонуйте
    +38 067 603 6631
  • Години роботи
    Пн - пт: 10.00 - 18.00
© Copyright 2009 – 2022. PBB DESIGN. Веб розробка Львів
Contact
Call Now Button