Google додасть кнопку купити в результати пошуку


Google додасть кнопку купити в результати пошуку

Нещодавно на сайті «The Wall Street Journal» з'явилася інформація про те, що невдовзі Google додасть кнопку покупки товару в результати пошукової видачі. Дотепер сервіс Google Shopping направляв покупців на сайти продавців через посилання на сторінках результатів пошуку, нагадує видання...
Нова опція дозволить робити покупки «в один клік» прямо зі сторінки пошуку, не заходячи на сайт продавця. Кнопка «Купити» додасться до проплачених результатів пошуку. Вона буде частиною платних рекламних оголошень на Google Shopping, які з'являються у верхній частині сторінки результатів пошуку. Видно кнопку «Купити» буде тільки, якщо робити пошук з мобільного пристрою, наприклад, зі смартфона або планшета. «Фішка» нової опції в тому, що при натисканні на кнопку «Купити» користувач потрапить не на офіційний сайт продавця, а на окрему сторінку Google. Там він зможе замовити товар по заданих параметрах, а також вибрати спосіб оплати. Фактично Google надасть лише зручний інтерфейс і стане посередником. Однак, це дозволить йому не перенаправляти клієнта на сайт продавця і втрачати тим самим аудиторію.
Як стало відомо «The Wall Street Journal» з анонімних джерел, нововведення дозволить Google скласти серйозну конкуренцію великим ритейлерам (роздрібним продавцям) - Amazon і eBay. Таким кроком пошуковик спробує повернути частину трафіку, який йде до цих он-лайн магазинів. «Перехопивши» таким чином покупців, Google не дозволить стороннім торговим майданчикам збирати персональні дані клієнтів, які продавці активно використовують у рекламних цілях.
У чому ж переваги опції? Відмітною перевагою стане ціна на послугу, яка буде залежати не від суми покупки, як у Amazon і eBay, а від кількості кліків у видачі. Оплачувати товар можна буде різними способами, їх Google надасть на вибір. Пошуковик буде приймати платежі і перенаправляти їх ритейлерам. Нововведення свідчить про кардинальну зміну в стратегії Google. Як пише «The Wall Street Journal», деякі ритейлери вже всерйоз стурбовані такими діями корпорації. Вони вважають, що покупка в обхід їхнього сайту послабить зв'язок з покупцями. З іншого боку, представники Google стверджують, що сторінка продажу товару, на яку покупець потрапить, натиснувши кнопку «Купити», буде брендована і індивідуалізована. Так, що компанія-продавець буде завжди пізнавана.
Тестувати нову опцію Google буде на невеликій частині трафіку мобільних пристроїв. Якщо експеримент виявиться вдалим, то побачити кнопку «Купити» в пошуковій видачі можна буде і зі стаціонарних комп'ютерів.


Ви можете завантажити і заповнити бриф щоб надати більше інформації розробнику щодо деталей майбутнього ресурсу

Бриф на розробку сайту Бриф на розробку лендінга Бриф на розробку додатку

Наші послуги

Створення сайтів Обслуговування сайтів Просування сайтів Інші послуги

Надіслати повідомлення