shidnyj

    Пошукова оптимізація сайту

    Пошукова оптимізація сайту можлива за умови якщо в програмі сайту не були допущені помилки розробником, що на жаль має місце в 80% існуючого українського веб-ресурсу. Це відбувається в результаті масового виробництва сайтів різними компаніями, приватними особами, самоучками, які не володіють достатнім розумінням постійно мінливих алгоритмів пошукових систем Інтернет.

    Що входить в роботи з проведення внутрішньої пошукової оптимізації

    Підбір та кластеризація запитів

    Насамперед підбирається семантичне ядро ​​- ми підберемо ключові слова, за якими ресурс планується просувати. Запити будуть містити в собі всю багатоваріантність їх частотності – високо-, середньо-, низькочастотні
    При цьому робимо аналіз інтернет проектів, які на даний момент знаходяться в ТОПі за тими ж основними запитами.
    Кластеризуємо запити і розподіляємо їх групами по відповідних сторінках. Кожна з них, що містить для користувачів цільову інформацію, буде відповідати ключовій фразі або групі запитів.

    Чистка та валідація коду

    Другим етапом внутрішньої пошукової оптимізації буде чистка коду сайту. Це дає можливість зменшити вагу сторінки, зробивши її зручною як для прочитання роботом, і швидкою в завантаженні для користувача.

    Налаштування карти і robots.txt

    Sitemap збирається для того, щоб кожна сторінка могла отримати можливість хорошого ранжування в пошуку. Вона складається з посилань на всі сторінки, обходячи які, робот здійснює індексацію кожної. Заходячи на ресурс, в першу чергу йде звернення до файлу robots.txt. Цей файл вказує, які дії робити з тією чи іншою сторінкою в частині її індексації.

    Перелінковка сторінок

    Важливим етапом робіт, коли ми оптимізуємо внутрішню частину веб сайту компанії для його ефективного просування і поліпшення позицій в ранжуванні, є грамотна перелінковка елементів. Таким чином, ми переносимо вагу на вибрані сторінки. За низькочастотними запитами, то таким чином, можна вивести ресурс в ТОП навіть без посилань з зовнішніх донорів.

    Адаптація під мобільні пристрої

    Робимо перевірку коректності відображення на всіх гаджетах, пристроях і в різних браузерах. Правимо помилки верстки, а в разі відсутності адаптивності, запропонуємо розробку сайту з адаптивним дизайном.

    Налаштування мета-тегів

    TITLE- спеціальний тег, його грамотне використання може допомогти вивести веб-ресурс в ТОП і збільшити число переходів на нього. Він служить для відображення назви сторінки.
    DESCRIPTION – мета-тег, який використовується для відображення опису сторінки. Пошукові системи, як правило, використовують його дані для формування сніппета.

    Приведення контенту до унікальності і корисності

    Якість оптимізації внутрішньої частини інтернет проекту визначається в т.ч. наявністю на ньому корисної користувачам і актуальної інформації. Ми доводимо контент до стану унікальності, робимо рерайт, копірайт, використовуючи в текстах раніше підібрані запити. Стежимо за частотою їх включення. Додаємо в тексти зображення, схеми, таблиці, постачаємо інфографікою і використовуємо відео.

    Зрозумілі URL

    Адреса повинна давати уявлення про те, що за інформація міститься на сторінці. Це логічно і зручно як для користувачів, так і роботам

    Рекомендуємо скористатися нашою пропозицією – професійна підтримка сайту, в рамках постійного обслуговування ми виконуємо весь комплекс робіт, необхідний для виведення ресурсу на лідируючі позиції.

    Підводні камені внутрішньої пошукової оптимізації

    Кваліфікація багатьох фахівців з розробки сайтів на рівні поверхневих знань мови програмування, не більше. Тому замовник, як правило, отримує неякісний продукт. Критерії ж якості такими розробниками визначаються тільки зовнішнім виглядом (дизайном, заставками, великою кількістю миготливих рекламних банерів, лічильників), при цьому в програмі сайту допускаються помилки, що заважають його просуванню. Гарантій якості тут не буде, такий розробник може запропонувати тільки низьку ціну.
    В основному вибір розробника на цьому ринку послуг, на жаль, поки зводитися до перегляду замовником робіт “портфоліо” розробника (якщо таке є) за зовнішнім виглядом, а часто просто до вибору самої низької ціни, не замислюючись про якість. У цьому сенсі, розуміння створення сайту зводиться до примітивно простому омані – створений сайт, наповнений контентом (інформацією) і виведений в Інтернет, а раз він в Інтернеті значить все ОК. Інформація, значить, вже працює.

    Основні критерії якості – якісно написана програма, дотримання правил “юзабіліті” як правило, замовник неусвідомлено ігнорує через свою необізнаність. Та й розбиратися в таких технологічних тонкощах йому необов’язково, це завдання розробника.
    Але розібратися недосвідченій в цих технологічних тонкощах людині можна і досить просто. Досить з’ясувати чи є в “портфоліо” розробника роботи, які знаходяться в пошукових системах за ключовими запитами (словами, словосполученням) в першій десятці. Пошукова оптимізація є фундаментом для просування сайтів.
    Створені та виведені в ТОП 10 веб-ресурси і головне успішно підтримувані протягом тривалого періоду часу на цих позиціях (не менше одного року), також можуть служити показником якісного продукту.
    Пошукова оптимізація ресурсу залежить від конкретного обсягу робіт і визначається технічним завданням.
    Термін робіт: від 10 днів.

    Вартість залежить від кількості сторінок сайту, заповнених інформацією.

    Поділитися в соцмережах
    Contact

    Готові замовляти?

    Якщо все, написане на сайті, викликало у вас довіру, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

    • PBB design. м. Львів
      вул. Стрийська 202
    • Телефонуйте
      +38 067 603 6631
    • Години роботи
      Пн - пт: 10.00 - 18.00
    © Copyright 2009 – 2020. PBB DESIGN. Веб розробка Львів
    Contact
    Поділитися в соцмережах
    Call Now Button