pbb-man

Контекстна реклама. Налаштування і проведення

Контекстна реклама допоможе вам у швидкому старті рекламної компанії у Львові, Україні чи будь-якому іншому регіоні. Ми допоможемо налаштувати її та провести. Привабливі оголошення, що запам’ятовуються, з високим CTR – ключ до серця ваших потенційних клієнтів. Ми не будемо писати стандартні фрази про індивідуальний підхід, глибоке розуміння рекламної індустрії. Адже вам важливий результат, а саме досягнення ваших цілей, на що спрямована наша робота.
Хочете вивести на ринок новий продукт або послугу? Інвестуйте в контекстну рекламу – інструмент, який допомагає швидко розрекламувати продукт, зробити його впізнаваним на ринку завдяки яскравим оголошенням і їх високим позиціям в пошуку.

Збільшення продажів – одна з головних задач? Контекстна реклама – результативний канал залучення цільових користувачів, які шукають рішення своєї проблеми, готові вибрати та купити прямо зараз. Дайте людям можливість познайомитися з вашою компанією.
Для запуску рекламної кампанії потрібно 1 день. Кожен клієнт задається питанням

Скільки буде коштувати моя контекстна реклама?

Ми безкоштовно зробимо для вас оцінку бюджету рекламної кампанії, виходячи з тематики вашого бізнесу та регіону показу оголошень. Замовити такий прогноз ви можете електронним листом чи повідомленням з форми зворотного зв’язку. Не забудьте вказати ресурс для реклами (адресу вашого сайту чи сторінки в Facebook).

Як працює контекстна реклама?

  1. Клієнт хоче купити товар або замовити послугу, тому заходить в пошук.
  2. Пише в пошуку свою потребу, яку Ви можете задовольнити.
  3. Бачить Вашу рекламу, яка йому корисна.
  4. Клацає по запропонованим оголошенню, потрапляючи на сторінку вашого сайту, де представлений товар.

Ключові можливості контекстної реклами

  • Контекстна реклама швидко виділяє ваші конкурентні переваги;
  • Миттєво збільшує число відвідувачів;
  • Підвищує впізнаваність бренду на ринку;
  • Провокує зростання прибутку завдяки залученню цільового трафіку, збільшення продажів.

Тематична контекстна реклама

Провідні пошукові системи мають в своєму розпорядженні об’ємні мережі ресурсів, що стали партнерами. На таких сайтах можливе розміщення ваших оголошень, якщо вони відповідають інтересам цільової групи:

  • у Яндекс Директ представляє РСЯ (Рекламна мережа Яндекса);
  • у Google AdWords пропонує розміщення на Google Display Network (Контекстно-медійна мережа або КМС).

Використання таких можливостей дозволяє оголошенням бути поміченими користувачами, які відвідують тематичні ресурси. Системи визначають, до якої тематики відносяться сторінки сайту, і вже виходячи з даних формують перелік оголошень. Обов’язкова умова – текст оголошення повинен відповідати інформації, яка розміщена на сторінці. Якщо ви займаєтеся продажем автомобілів, то на сторінках, присвячених цій темі, користувачі побачать ваше оголошення.

З чого формується вартість контекстної реклами

Вартість переходу встановлюється на аукціоні і формується на основі того, яка ставка ключового запиту. Ставкою називають максимальну ціну за клік по оголошенню, яка задовольняє рекламодавця. Від того, наскільки вона висока, залежить ймовірність показу оголошення з найбільш вигідної позиції. Ціна переходів може змінюватися і залежить від безлічі факторів. Серед них розміри ставок прямих і непрямих конкурентів, використання спеціальної системи для корекції вартості кліків і т.д.

Як ми працюємо:

  • Ми аналізуємо рекламні кампанії ваших конкурентів, оцінюємо їх активність за кількістю запитів.
  • Самі складаємо семантичне ядро ​​сайту, надаємо стратегію витрати бюджету.
  • Контекстна реклама у Львові налаштовується в системі Adwords нашими фахівцями під ключ.
  • Складаємо оптимізовані оголошення для контекстної реклами для кожної групи ключових запитів.
  • Ми контролюємо вартість контекстної реклами, пропонуємо варіанти щодо оптимізації вашого рекламного бюджету.
  • Ви будете мати змогу контролювати хід проведення рекламної компанії та витрату коштів на неї.
  • По закінченні кожного етапу надсилається детальний звіт.

Плюси і мінуси контекстної реклами

Контекстна реклама може виявитися як чудовим помічником, так і витратною забавкою, якщо не підійти до вибору компанії-підрядника з розумом.

Плюси контекстної реклами

Працює з моменту запуску

Кампанія по контекстній рекламі починає функціонувати в той же момент, як ви її запускаєте. Відразу ж починається націлений показ рекламних оголошень зацікавленим користувачам в пошуку та на інших майданчиках, користувачі відвідують сайт і стають покупцями.

Швидкий результат

Шукати відповіді на запитання, що краще – контекстна реклама або SEO, не зовсім коректно: це різні роботи, у них іноді кардинально різні принципи. Швидкість результату – одна з критичних відмінностей контекстної реклами від SEO: якщо пошукова оптимізація передбачає відкладений у часі результат, то з рекламних оголошень відвідування, дзвінки, продажі ви отримуєте відразу. Щоб сподобатися пошуковикам, сайту потрібен не тільки релевантний контент, але усунення технічних помилок, підвищення юзабіліті, створення авторитетного довідкового профілю, напрацювання високих поведінкових показників і так далі – щоб все це зробити, потрібен час.
Зрозуміло, для розміщення контекстної реклами теж пред’являються особливі вимоги, розробка кампаній теж вимагає знань та зусиль, щоб налаштувати її грамотно, ефективно (інакше гроші просто полетять в трубу), але запустити кампанію швидше, ніж зробити сайт всебічно привабливим для пошукових машин.

Прозорість та зрозумілість оплати

Ви завжди знаєте, за що платите (за трафік, за кліки, за покази), платежі абсолютно прозорі. Ви знаєте ставку, знаєте вартість кліка, самостійно вибираєте трафік, який хочете отримати з оголошення, самі виділяєте суму на рекламний бюджет. У Google AdWords є докладна статистика по всіх кампаніях, а також система аналітики – Google Analytics, яка дозволяє проаналізувати результати кампаній аж до запиту користувача та майданчика, з якого була здійснена покупка товару або послуги.
Наприклад, якщо для кампанії буде задана мета «Дзвінок» (тобто користувач, клікнувши на оголошення, повинен зателефонувати вам), то аналітика покаже, скільки таких цільових візитів було зроблено (тобто скільки користувачів зателефонували за номером, вказаним на сайті).

Широке охоплення

Контекстна реклама – це реклама для визначеної, зацікавленої аудиторії, що, здавалося б, повинно знижувати охоплення, але завдяки різнобічності майданчиків, на яких розміщуються оголошення, можна залучити користувачів не тільки з пошукової видачі.

Відбір цільової аудиторії

Ви, як рекламодавець, самі визначаєте, кому та де показувати рекламу. У системах налаштування і управління є маса фільтрів, які допомагають наблизити потрапляння в цільову аудиторію до 100%. Наприклад, завжди можна позначити місто, звідки повинен бути користувач, його вік, мову, на якому вводиться запит, навіть тип пристрою.

Мінуси контекстної реклами

Це дорого

У пошуковій мережі перші 4 позиції займає контекстна реклама, потім йде органічна видача (умовно безкоштовна).

Найбільший відсоток клікабельності у блоку з контекстною рекламою, оскільки він вище та найбільш привабливий для користувача (на 1-й позиції можуть бути показані оголошення з розширеннями – описами до швидких посилань, незабаром з’являться трафарети, в яких будуть показуватися оголошення з картинками, цінами т. д.). Але високі показники влітають у копієчку: за кожен клік потрібно платити, в деяких висококонкурентних тематиках вартість кліка дуже висока.

Складна настройка, необхідність регулярної підтримки

Так, налаштуванням, веденням кампаній може займатися одна людина – фахівець з контекстної реклами, йому не потрібні програмісти, оптимізатори, копірайтери. Але це не означає, що налаштувати рекламну кампанію легко. Тому що її розробка включає в себе:

  • розробку стратегії (як розподілити запити по кампаніям, скільки, які кампанії будуть працювати, створити графік показу);
  • збір семантичного ядра, групування запитів, підбір мінус-слів, щоб відсікти нецільовий трафік;
  • написання заголовків та текстів, проставлення utm-міток, уточнень т.д .;
  • заливка кампаній в акаунт, настройка, додавання коригувань ставок;
  • ведення кампаній (аналіз статистики по кампаніям, щоденне коригування ставок, додавання мінус-фраз, видалення неефективних фраз з кампаній, додавання нових фраз, видалення неефективних майданчиків).

Висока конкуренція в деяких тематиках

Є ряд тематик, де конкурентів набагато більше, ніж в інших (наприклад, бухгалтерські та юридичні послуги, нерухомість). Мало того, до цього додається ще й те, що CPC формується за результатами аукціону і першу позицію займає оголошення, за клік по якому рекламодавець платить максимальну ставку. Тому багато конкурентів закладають не тільки вкрай високі вимоги до якості та релевантності оголошень, але високі ставки та ціни за клік.

Короткостроковість

Це розплата за миттєвий запуск та швидкий результат. Як тільки вимкнули кнопку, як тільки закінчився бюджет – кампанія припиняє свою роботу в цей же момент.

Що обрати для свого сайту – контекстну рекламу, органічне просування чи їх поєднання – обирати вам. Якщо потрібна допомога, звертайтеся. Ми надаємо весь комплекс послуг по просуванню сайтів та налаштуванню, проведенню контекстної реклами, попередньо оцінивши вартість рекламної кампанії по вашій тематиці.

Contact

Готові замовляти?

Якщо все, написане на сайті, викликало у вас довіру, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

  • PBB design. м. Львів
    вул. Стрийська 202
  • Телефонуйте
    +38 067 603 6631
  • Години роботи
    Пн - пт: 10.00 - 18.00
© Copyright 2009 – 2022. PBB DESIGN. Веб розробка Львів
Contact
Call Now Button